Mad Marketing Ideas

Ce este Mad Marketing Ideas si cu ce te ajuta pe tine aceasta sectiune?

Oricat de nebuneasca pare titulatura acestei sectiuni, ea doar pare asa. Gasesti aici idei de crestere accelerata a afacerii tale cu un magazin online, definire de termeni, recomandare de resurse, articole despre mindset, incurajari si tips & tricks mai putin cunoscute de majoritatea antreprenorilor din online.

Tonul postarilor poate fi mai serios sau mai funny, insa esenta este de calitate si verificata, adica nimic din ceea ce citesti aici nu este scris din plictiseala, in urma researchului sau imprumutat de prin alte surse. Totul are la baza experienta proprie de 10 ani in marketingul online aplicat si cea de 15 ani in antreprenoriat, asta daca te intrebai cumva “Ce ma recomanda?!”.

 

Abonare la urmatoarele postari

* indicates required

Lasand gluma la o parte, vezi din acest articol cand este cazul sa “te duelezi” cu competitorii tai in discounturi oferite pe magazinul online. Nu vorbim aici despre vanzarea de produse fizice pe Emag, unde singura arma de atac la adresa celor inca 10 firme care vand acelasi produs pare sa fie oferirea de preturi cat mai mici si, in falsa compensare, marirea pretului de transport, ci vorbim de strategia de a mari vanzarile pe o perioada scurta de timp pe magazinul tau online. 

Vezi cum poti sa inlocuiesti scaderea pretului cu altceva mult mai valoros pentru prospectii tai si cum sa-ti prezinti oferta in asa fel incat sa vinzi la pret mai mare, nu sa-l reduci pentru a impulsiona vanzarile. 

P.S.  Iti reamintesc ca in sectiunea Mad Marketing Ideas gasesti idei de marketing introduse, uneori, sub forma de pamflet, folosind catrene sau mici povestioare funny, insa valoarea nu are nicio legatura cu modul de introducere!

Lasand gluma la o parte, vezi din acest articol cand este cazul sa “te duelezi” cu competitorii tai in discounturi oferite pe magazinul online. Nu vorbim aici despre vanzarea de produse fizice pe Emag, unde singura arma de atac la adresa celor inca 10 firme care vand acelasi produs pare sa fie oferirea de preturi cat mai mici si, in falsa compensare, marirea pretului de transport, ci vorbim de strategia de a mari vanzarile pe o perioada scurta de timp pe magazinul tau online. 

Vezi cum poti sa inlocuiesti scaderea pretului cu altceva mult mai valoros pentru prospectii tai si cum sa-ti prezinti oferta in asa fel incat sa vinzi la pret mai mare, nu sa-l reduci pentru a impulsiona vanzarile. 

P.S.  Iti reamintesc ca in sectiunea Mad Marketing Ideas gasesti idei de marketing introduse, uneori, sub forma de pamflet, folosind catrene sau mici povestioare funny, insa valoarea nu are nicio legatura cu modul de introducere!